His 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

HIS på ski I trysil 08'

+3
trinebrok
Kimie ! <33
Steinmetz
7 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty HIS på ski I trysil 08'

Indlæg  Steinmetz Ons Jan 09, 2008 10:23 am

Whats up Hisser:D
er i klar på at fyrer den af i Trysil og vække alle de dejlige minder vi havde sidste gang med hygge i hytterne, snebadning, sauna svedning & drengenes vilde sneboldskamp lol! men i år kan vi tilfører et af vores styrker "ALKOHOL" cyclops
Glæder mig som et lille barn til at se jer alle sammen igen bliver niceness at være sammen med jer igen Laughing [b]


HIS 06/07 lålålålålå
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Præcis (:

Indlæg  Kimie ! <33 Ons Jan 09, 2008 11:04 am

Kan kun følge diig sødeste Mette Very Happy , Det bliver simpelthen super Razz

- Er 100 på det nok skal blive årets tur, og glæder mig som et lille barn Very Happy .
. Trine og Jeg er også i fuld gang med at udfolde vores kreative evner, og find epå gemmesteder til den såkaldte, giftige, unødvendige væske, kaldet alkohol ;P

. Ses om snart . allerede den 18. smukke ;P <3

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Helt sikkert.

Indlæg  trinebrok Ons Jan 09, 2008 1:33 pm

Vi ska' gå amok på den ski ferie! Husk om mandagen D. 11 Feb, så er der nogen som fylder 18 og jeg kun sige, at det er mig ;D Og jeg ska' nok fikse noget kage sammen og party i min hytte - Hvis jeg må for de andre ;P

Kimie forresten! Jeg tænkte på, at man kan fylde alkohol ned i tomme shampoo flasker? Vi har selvfølgelig vasket dem så rene, at der ikke er noget sæbe eller lign. i ;D - Det tjekker de sku da aldrig, med mindre de nordmænd går utrolig højt op i deres undersøgelses-pis.

Og nu hvor vi er ved emnet så er alkohol ike giftigt eller unødvendigt. Det er en stolt og værdig drikkelse. Man skal ALDRIG tale ondt om alkohol <3
trinebrok
trinebrok

Antal indlæg : 56
Age : 34
Location : STEVNS !!
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ....

Indlæg  Steinmetz Lør Jan 12, 2008 1:51 pm

Trine du er for genial hvorfor har jeg aldrig tænkt på det, men helt ærligt hvor meget kan de også undersøge altså prøv at se på os der er sgu da ingen der vil hoppe på vi er alkoholiseret? altså så søde som vi ser, Rolling Eyes Rolling Eyes

FEST? nogle der sagde fest? Trine jeg er så mega frisk på at fejre din føs'dag alien affraid ,,, Very Happy bliver niceness..

HELT bestemt skal vi finde nogle flere muligheder for hvor vi kan gemme hvor saft ;D jeg tænker lidt, at vi alle burde købe sådan en lommeflaske:D så kan vi pgså drikke på ALPERNE What a Face
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty LOMMELÆRKE ! :O

Indlæg  Kimie ! <33 Søn Jan 13, 2008 6:17 am

Haha . hvad så fest man, velkommen til at se sådan 50 unge der står med hver deres lommelærke på toppen. er ked af at sige det piger, men er ked af det fører til voldsomme skader. men måske også vildt fede stunts , man er trods alt ikke bange for lige så mange ting når man har drukket (:

. joooo Trine Shampoo flaskerne er gansker genialt (: men de skal også være for vildt rene !: (: , ellers kan man købe de der flasker i Matas hvis det er man helt ikke vil have snærten af Shampoo (:

ellers er alt det skønhedsgejl faktisk et godt gemmested : sprut i Neglelak fjerner flasker. rengjort selvfølgelig (: . der er faktisk mange muligheder Razz .. Det erbare med at finde på dem Razz . hehe..

Fest, ? . Nej det har jeg ikk hørt noget om Trine pigen, har du nævnt det før ? Rolling Eyes

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Huer

Indlæg  Stine Søn Jan 13, 2008 6:31 am

Haah genialt Mette <3 .. Men hvis vi nu indfører de herlige lommelærker, så tror jeg vi skal medbringe en pænt stor potion kvajehatte eller hva dælen de nu blev kaldt, for som kimie jo så smukt siger så fører det nok en del pææænt store og sjove styrt (:

.. Og Trine, hvad nu hvis din hytte ikke vil lade dig holde fest, Shocked Muhaha .. Eeej for dælan der skal sgu festes igennem !!
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty overførsel (:

Indlæg  Kimie ! <33 Søn Jan 13, 2008 6:33 am

så må hun overføres til en anden hytte (: .

. Der skal da festes Razz .
og mon ikke vi alle kan være i 1 hytte , ellers må vi udvide og tage nogle flere hytter til rådighed .

. trine så forventer vi da også fødselsdags middag ?? Razz det sku du da vel så nok lige kunne klare ikk (:

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Hat ?+

Indlæg  Kimie ! <33 Søn Jan 13, 2008 6:34 am

Skal vi ikk have en dragt / hat igen ? . eller bliver det for svært at administrere? ..

burde kunne lade sig gøre, vi skal da høre om dagens bommerter ikk (: <33

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty STEM PÅ SKITROLDEN & KLOKKEHATTEN:D

Indlæg  Steinmetz Søn Jan 13, 2008 11:24 am

Altså forstil jer lige, at de norske tv-værter kommer forbi .. 50 unge + peter + ven ? står ned af alperne , men i hver sin retning FUCK det kunne være MEGA sjovt;)Wink , forstil jer nyhederne " DANSKE unge på ski med lommelærker" -.. også at K. Bryld ser det i nyhederne:d alt for fedt ..

Jeg stemmer for at vi skal have en skitrold + klokkehat igen . men det er jo ikke fair når Mikela er med hun får dem jo altid..
Men helt klart vi skal holde møde hverdag i den der hytte ting:D Twisted Evil <3<3

STINE er alt klar til turen, du er den bedste at få det her op at stå..

PS, vi er alle enige om at lærer peter skal drikkes fuld cheers
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ..

Indlæg  Stine Søn Jan 13, 2008 2:50 pm

Jaa man, 100 på at vi skal ha' en skitrold ting, det kunne simpelthen være så lækkert hvis det kunne lade sig gøre - det kunne også være med til at samle folk hver aften ..
og hvis vi nu ikke ka være i en af lejlighederne, så kan vi vel samles på en gang med nogle åbne døre sov. vi fylder vel trods alt en pænt stor del af det der hotelhalløj (:

Og med hensyn til ham Peter, så ja han skal drikkes så fuld - det er jo nok bedst at han ikke husker så meget fra den tur ...

Karen ville jo flippe helt skrådt hvis vi ødelagde HIS's gode rygte i Trysil - men lommelærker er jo for genialt (:

.. Og ja alt skulle være parat til start (: Så det eneste der er mangler at at folk komme til tide så de når bussen - ellers er alt ordnet Very Happy
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty `FEEEEDT

Indlæg  Steinmetz Man Jan 14, 2008 10:17 am

Glæder mig sgu (L) bliver niceness..
Ja peter skal ikke huske så meget Razz , vi må alle jo bare snakke om hvad vi gør og ikke gør' hah
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Sv: HIS på ski I trysil 08'

Indlæg  Nyborg Man Jan 14, 2008 2:31 pm

HIS på ski I trysil 08' Drunk_santa
peter på løjpen når vi er færdig med ham Razz
Nyborg
Nyborg

Antal indlæg : 32
Age : 34
Location : VIIILDERE by !
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty (Y)

Indlæg  Steinmetz Tirs Jan 15, 2008 8:42 am

HAHA , nice pic basse:D ..
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty så fik jeg læst det hele.

Indlæg  trinebrok Tors Jan 17, 2008 1:10 pm

SELVFØLGELIG skal jeg nok sørge for noget lagkage og alle de ting som hører med til fødselsdag, men så forventer jeg også gave, gutter ;D .. Og hvis min hytte ikke tillader fest, så holder vi det sku da bare uden for? Hvor koldt er det måske? plus/minus 5 grader? DET ER INGENTING! Very Happy

Jeg overvejer helt seriøst og gøre det med shampoo flaskerne osv? Bare en flaske self (: Men altså, hvor tjekker de også vores ting igennem? Tør man tage chance og have en del flasker med? man kunne evt. også bare ha' nogle almindelig vandflasker med, og putte dem ned i "hånd tasken"? Eller i hovedpuden har mig og Kimie også snakket om? ;D

PETER SKAL DRIKKE UNDER BORDET! Very Happy Det kunne være så fedt. Fuck hvad Karen B siger. Vi er jo ikke "hendes børn" mere? Og hvis Peter bliver hjernelam er det også lidt hans egen skyld? Han kan bare ha' lidt selvkontrol Wink

Vi skal da bare købe en grim hat. Sy nogle bjælder på og farve den skrigende farver? (: Fantastisk idé! Men det ska' være noget som kan ses på lang afstand, og i tåge og alt muligt Very Happy:D
trinebrok
trinebrok

Antal indlæg : 56
Age : 34
Location : STEVNS !!
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ..

Indlæg  Stine Tors Jan 17, 2008 2:33 pm


Haah ja.. vi skal ha' nogen til at kreere en fint og meget skrigende hat Very Happy er du ikke mand for det Trine ?? Så skal du nok få lov at holde fødselsdag i hytten (:

Hmm altså.. jeg har det sådan lidt, at hvis jeg tager noget med ryger det nok bare i kufferten, for hvis de endelig stopper os, så skal de skam nok opdage det uanset hvad, eller også gør de der fucked up alkoholhunde det garanteret ! Rolling Eyes
Vi skal bare drikke os så bankelamme på vej derop i bussen at det holder hele ugen !! - eej okay, hva' chancen?!


Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ...

Indlæg  Steinmetz Lør Jan 19, 2008 8:19 am

HAHA jaa, de der alkoholhund er total feje at have.. ej tror heller ikke at vi bliver stoppet Razz heh
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Haha..

Indlæg  Kimie ! <33 Søn Jan 20, 2008 5:22 am

ja selvfølgelig skal han drikkes helt i hegnet.
. Men det skal alle jo på den tur. Trine skal drikkes helt væk mandag (; .

. Var det ikk noget der var en bøde hvis de finder alt det sprut ? . eller hvad ? det tager vi vel bare med såå.

på den hat skal der være tågelys og horn .. ! . Very Happy . ALLE skal vide vi er der Razz .. Eller skal det være en hel dragt igen ??
. Ej vi må da håbe på at mikela ikke løber med den hver dag (: - Der skal nok være andre der slår hende en gang imellem. ellers må vi bare lave flere . en til mikela . og en til den der laver den 2. største bommert Razz . ..

.

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ;D

Indlæg  Stine Søn Jan 20, 2008 8:36 am


Haah Grin - Kanon ide, en til Mikela og to til resten af os Very Happy

.. Og med hensyn til de bøder, så jo så er det vel bare noget vi tar' med, det ærgelige er bare at alt vores sprut bliver konfiskeret hvis vi bliver opdaget Evil or Very Mad



Det er ret langt ude, jeg tjekkede lige prisen øl (6-pack) .. 240 kr !! affraid De er jo dybt sindsyge!
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty JEG ET SPØRGSMÅLS..

Indlæg  Steinmetz Søn Jan 20, 2008 11:47 am

Undskyld, så er der jo ikke noget at sige til at alkolholen % på unge er så lav, det må vi lave om på, er i ikke med at vi præver at fedte lidt for de så "søde nordmænd" ? hah.. de kan jo ikke stå for os smukke danske piger vel`? hah..

VI må lave 2 ryk og en aflevering Very Happy

Ej .. hah , vi skal bare have så meget med hjemmefra , tror altså ikke at de stopper os hvis jeg skal være helt ærlig, ellers skal jeg nok sige dem et par ting eller to om deres pris, ? hvad laver de ?, de er jo helt gak gak " gak gak i NORGE "
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty tralalala

Indlæg  trinebrok Tirs Jan 22, 2008 11:51 am

Jeg er enig med Mette. Vi smiler lidt, blinker med øjnene, blå øjne, blond hår og trutmund - også er de solgt Very Happy haha.

Vi tager Norge med storm.
Så pas på - HISSER kommer!
trinebrok
trinebrok

Antal indlæg : 56
Age : 34
Location : STEVNS !!
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ...

Indlæg  Steinmetz Tirs Jan 22, 2008 11:59 am

Godt Trine:D endelig en som forstår mig , haha .. vi har bare grønne øjne i stedet Razz hah
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ;D

Indlæg  KristofferRømer Ons Jan 23, 2008 8:12 am

Kære Mette Smile
Alperne ligger altså ikke i Norgen ;D Hehe

KristofferRømer

Antal indlæg : 1
Age : 33
Registration date : 08/12/07

http://www.redtube.com

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty ...

Indlæg  trinebrok Ons Jan 23, 2008 8:30 am

Neeej blå øjne ;p


Kristoffer - Hvad er forskellen på bjerge/bakker og alperne? Very Happy
trinebrok
trinebrok

Antal indlæg : 56
Age : 34
Location : STEVNS !!
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Sv: HIS på ski I trysil 08'

Indlæg  Stine Tors Jan 24, 2008 4:26 am


Haah Trine, troede du var så klog at du vidste det !! Very Happy
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty .

Indlæg  Pedebabz Tors Jan 24, 2008 1:33 pm

JEG ELSKER JER

Pedebabz

Antal indlæg : 52
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

HIS på ski I trysil 08' Empty Sv: HIS på ski I trysil 08'

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum