His 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

SKI 2009

+4
Kimie ! <33
Thue-bøsse-hippie
Nyborg
Stine
8 deltagere

Go down

SKI 2009 Empty SKI 2009

Indlæg  Stine Man Feb 18, 2008 6:19 am

Hej Folkens (;

Tak for sidst, det var dejligt at tilbringe en hel uge sammen med jer.
Med hensyn til skiferie næste år, så synes jeg det lyder som en kanon ide - dog skal jeg lige sige at jeg ikke har planer om at stå for det som i år! Det haft alt for store konsekvenser for andre, og jeg vil ikke stå til ansvar for så mange stive mennesker igen.
Selvom folk har været gode til selv at få klaret alt det ødelagte osv, så er det stadig mig der har håret i postkassen i forhold til HIS Neutral

Derfor synes jeg stadig at det kunne være kanon at tage afsted, måske der bare er et par andre der kunne bikse noget sammen denne gang !!
Vi kunne jo evt. gøre det sådan at vi arrangerede det i mindre grupper (evt. hyttevis), og så bare lave noget fælles buskørsel?!
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Nyborg Man Feb 18, 2008 11:54 am

Jeg syntes det lyder som en god ide det med hyttevis
og jeg syntes slet ikke vi fik sagt nok tak til dig stine for at du har arrangeret det hele.
og det var heller ikke fair at det var dig der skulle stå med alt lorten , så derfor er det perfekt at man tager sig af det hyttevis
Nyborg
Nyborg

Antal indlæg : 32
Age : 34
Location : VIIILDERE by !
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty APPLAUSE!

Indlæg  Thue-bøsse-hippie Man Feb 18, 2008 11:59 am

SKI 2009 Applause
Thue-bøsse-hippie
Thue-bøsse-hippie

Antal indlæg : 9
Age : 34
Location : HøjbY
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Fantastisk ..

Indlæg  Kimie ! <33 Man Feb 18, 2008 12:20 pm

JA Stine jeg synes virkelig også det var helt vildt fantastisk, at du gad at arrangere det hele (: ..

men ved du jo at vi altid er glade for .. (: , vi er bare aldrig gode til at takke dig nok, så du må ikke tro det ikke er fordi vi ikke værdsætter det. for jeg tror jeg kan tale på alles vegne når jeg siger , at det gør vi virkelig .. ! .

Apropros næste år, så ved jeg der er en del der gerne vil hjælpe med at arrangere, men det er aldrig i orden der er EN der står med det alene, heller ikk i år Stine, vi skal alle kunn støtte og hjælpe til hvor der er brug for det.
. SÅ næste år må vi være flere der gør det, for tror I ikke det bliver svært at bo samme sted, hvis hytterne selv skal fikse deT ? . så kan vi jo risikere vi bor i hver vores ende ?? ..

. Forresten er der o¨gså nogle der har nævnt Tjekkiet , til næste år ? .. Det skulle være super billigt at leve dernede, og skistederne er også ganske gode..
. Det kunne måske også være noget der er stemning for ? , for jeg ved da at der er mange det desværre er nødsaget til at melde afbud fordi de ikke har råd, så det kunne man måske rode lidt bod på , hvis vi tog et billigere sted ? . Så man heller ikke er nød til at fylde kufferten op med mad, fordi man ikke har råd til at købe noget, når man er afsted ..

. Men giv lige en lille note om hvad i helst vil ? Smile

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty ;D

Indlæg  Stine Tirs Feb 19, 2008 10:11 am

Jeg er kanon glad for at folk værdsætter det, og det havde jeg skam også på fornæmmelsen Very Happy
Men synes det kunne være kanon at nedsætte en skikommite eller noget i den retning, sådan så vi kan få styr på sådan noget som at bo tæt på hinanden osv (Og måsk også en bus med nok pladser , Haah) - Det ville sgu nok ødelægge stemningen lidt hvis der var flere kilometer imelle os LAD DET ALDRIG SKE ! (:
Og med hensyn til Tjekkiet, så lyder det som en super god ide - har selv været på sommerferie dernede i 10 år, og ja det er mega billigt, man få jo nærmest smidt øllet i nakken. hvis man kommet uden for prag giver man kun 5 kr. for en stor fadøl!!! Det må da have en eller anden form for lokkeeffekt!
Vi skal ihvertfald ikke tage tilbage til Trysil, vi har nok gjort os tilstrækkeligt upopulærer oppe på HIS, jeg skal ihvertfald love for at de synes at vi er gået over stregen! /; Så lad os tage laaaangt i den anden retning Wink
Det der ville være ærgeligt ved østrig er vel at man for det meste bor i køjesengværelser uden noget andet. det er jo selvfølgelig fint nok (der er jo ikke så meget at smadre Razz ) men det er sgu heller ikke meget hyttehygge der kommer ud af det så .. så det afhænger jo lidt af hvad folk er til ???

Men jeg synes ihvertfald vi skal bestræbe os på at komme afsted igen, det skal bare foregå på en lidt anden måde! For jeg skal love for at vi ikke er populære på HIS silent

Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty ..

Indlæg  AnneF Tirs Feb 19, 2008 11:50 am

Selvfølgelig skal der nedsættes en skikomite - andet er ikke rimeligt Smile

Altså jeg er personlig mest frisk på Tjekkiet! Sprut, rejsen, maden - det hele er jo billigere.. Very Happy

Med hensyn til HIS så er det lidt noget lort vi er blevet så upopulære =/ Meen, der er jo ik så meget vi kan gøre nu kan man sige..

AnneF

Antal indlæg : 10
Age : 33
Location : Vanløse :D
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty ;D

Indlæg  Stine Tirs Feb 19, 2008 12:07 pm

Min stemme går også 100% til Tjekkiet!! Og hvis der oven i købet er flere der så kan komme med, fordi det er billigere, så er det da helt klart det vi skal !! Very Happy

Er der nogen der har været på ski i Tjekkiet før, og som eventuelt kender nogle knaldhamrende gode steder??


Og hvem er frisk på at være med i ski-komiteen ?? (:
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty .

Indlæg  Pedebabz Tirs Feb 19, 2008 1:47 pm

Jeg skal da ikke være en nar..
Jeg er frisk på den skikomite Smile

Det kan godt være jeg er et ansvarsløst møgdyr der kun tænker på at det skal være VIIIILDERE - men jeg vil da gøre mit for vi kommer afsted , tænker ikke på andet..

Nogen der vil joine mig? - så kan vi også finde på et smart navn til komiteen Very Happy
(feeedest)

Pedebabz

Antal indlæg : 52
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty SKi komite

Indlæg  Kasper Larsen Tirs Feb 19, 2008 3:45 pm

Jeg er også frisk som nyankomen til his på ski
men jeg er frisk

og supper frisk på tjekiet
og super øv jeg ikk kunne tage med iår Very Happy Very Happy
Kasper Larsen
Kasper Larsen
Admin
Admin

Antal indlæg : 7
Age : 33
Location : Vordingborg
Registration date : 07/12/07

http://www.Larsenn.dk

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Nyborg Ons Feb 20, 2008 2:19 pm

altså jeg siger præcis det samme som peter Razz
så jeg er frisk nok
Nyborg
Nyborg

Antal indlæg : 32
Age : 34
Location : VIIILDERE by !
Registration date : 07/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Også her (:

Indlæg  Kimie ! <33 Fre Feb 22, 2008 10:50 am

Er også frisk på at hjælpe til Peter babe (: .
.

ved ikk hvor mange vi skal være til det ,?? . men .. Razz

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Stine Fre Feb 22, 2008 1:51 pm


Haah, det ender sgu med at alle dem der skal med på ski er med i den komite! Wink Men det blir sgu også meget hyggeligt (:
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Stine Fre Feb 22, 2008 2:13 pm


Sad lige og kiggede lidt efter skisportsteder i Tjekkiet, og efter hvad jeg kan finde, så har det største skisportssted i Tjekkiet ca. 28 km. pister, men det er billigt (: Meeen der er rigtig små områder (der var 64 km. pister i trysil), så ved ikke hvad vi skal satse på??
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty de gode ? :S

Indlæg  Kimie ! <33 Tirs Feb 26, 2008 12:28 pm

Er det ikke lit de skarpe løbere der skal tage stilling her ?? , For vi andre kan jo nok godt få en uge til at gå, men hvis nogle løber ned af bjerget på 27 sekunder, er en uge måske lang ?? .. (: .

. Hvornår er det vi skal i gang med planlægning ? :S :

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Mikela :* Tirs Feb 26, 2008 2:32 pm

Fedt , federe, fedest !!!
I'm in no matter what Wink
Skal da med igen næste år, det er jo alt for lækkert at være sammen med jer alle sammmen igen <3
Tak for en fantastisk tur his !! Razz
Mikela :*
Mikela :*

Antal indlæg : 26
Age : 33
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

SKI 2009 Empty Sv: SKI 2009

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum