His 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Loosin' contact :/

Go down

Loosin' contact :/ Empty Loosin' contact :/

Indlæg  Pedebabz Tirs Apr 15, 2008 4:51 am

Som Nogen har været inde på bliver vi nødt til at gøre noget ved vores indstilling til det hele - ellers ender vi som alle andre årgange - og "vi er ikke som de andre piger" ...

Vi bliver nødt til at være flere der gør en indsats for at lave arrangementer - og flere der gør hvad de kan for at kunne deltage ...
Hvis tildensen fortsætter som det er nu - vil flere og flere "ikke gide" - og det ville være det værste i verdenen !

Jeg har hørt ALT for mange sige "gider ikke rejse så langt" . Kan ikke fordrage den indstilling , vi bor jo alle sammen i hver vores ende af kloden - så 150 eller mer for transport er en meeeget billig pris for at holde kontakten vedlige, med dem man elsker så inderligt højt , og har haft det feedeste år i sit liv med... Jeg tror folk er ved at glemme følelsen fra HIS :/ og det pirre mig, det eneste vi kan gøre ved det er at ses så ofte som overhovedet muligt.. og ikke kun i byen - jeg er frisk på alt, vi kan tage i netto sammen - jeg er ligeglad.. bare jeg ses med jer..

Jeg håber og tror der er mange flere der har samme indstilling som mig..
Og jeg håber at de som bruger undskyldninger for ikke at kunne deltage, lige strammer op engang - det kan simpelthen ikke være rigtigt..

drop undskyldningerne og kom ud af hullerne - ellers mister vi alt det vi har opbygget

LA DET ALDRIG SKE

Pedebabz

Antal indlæg : 52
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum