His 06/07
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Arrangementsudvalg !

5 deltagere

Go down

Arrangementsudvalg ! Empty Arrangementsudvalg !

Indlæg  Stine Man Apr 21, 2008 8:37 am

Nu da efterspørgslen på dejlige HIS-arrangementer er stærkt stigende, ville det være oplagt at få arrangeret noget! Der har været lidt snak i krogene om et "arrangementsudvalg", som kunne tage sig af den overordnede planlægning og sørge for at få ført fester, strandture, grilfester und so weiter ud i livet.
Det er jo ikke fordi folk ikke vil arrangere noget, det handler nok mere om tiden til det og ideerne, så hvis nu vi kunne lave en lille gruppe der kunne holde hinanden op på at få sat eller andet sammen, så skal der nok ske et eller andet..
Skal vi ikke være den første årgang der tager på skitur 2 gange!?
Og skal vi ikke få sparket de mennesker bagi, som aldrig rigtig har fundet vej forbi forumet - og som heller aldrig rigtig dukker op til vores fælleshalløj - Der skal ihverfald mere samling på os, og vi skal ses mere end hvert halve år !!
Very Happy
.. Så hvem er friske på at få nogle ideer og fører dem ud i livet ??
Stine
Stine

Antal indlæg : 93
Age : 34
Location : Møn (:
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty Jamen ja D:

Indlæg  Kimie ! <33 Man Apr 21, 2008 1:41 pm

Nåårh ja hvorfor ikk (:

Vi vil jo alle gerne ses . så skulle da ikke se der kunne være noget i vejen for at være med til at finde på noget. .

- Very Happy

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty ..

Indlæg  Steinmetz Man Apr 21, 2008 3:08 pm

det lyder helt vildt fantastisk , jeg er så klar . men en ting skal vi have på plads. jeg VIL aldrig være med i et fest udvalg eller hvad det hedder, hvis folk ikke kan finde ud af at behandle hinanden med respekt og de steder vi tager hen med respeskt, ellers gider folk jo heller ikke stå for noget en anden gang .
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty .

Indlæg  Pedebabz Man Apr 21, 2008 4:10 pm

Giver mette helt ret.. folk skal opfører sig ordentligt - Men tror ikke at folk smadre ting med vilje, ikke de fleste gange ihvertfald - men folk må passe lidt mere på...

Jeg synes der har været utrolig mange der har sagt "jamen vi er friske på det ene og det andet"
LETS DO SOMETHING ABOUT IT..

Lad os mødes på Cafe Vivaldi i Køge Smile (anerkendt Razz)
d. ???.??
kl ??.??
Også kun møde op, dem som virkelig er HARDCORE interesseret i at få noget på benene - så det ikke ender i .. et eller andet det ikke skal ende i Razz

Nogen der har lyst til at tage den store beslutning om hvornår vi skal mødes?
For så kunne man evt. hver have en ide med, hvor alt bare er planlagt og tilrettelagt - så hvis der mangler noget, så kan vi andre lige hjælpe.. for det ikke nemt at komme på ideer bare sådan uden videre.. tror jeg mumler.. Smile

Pedebabz

Antal indlæg : 52
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty Klap dig selv på skuderen:D

Indlæg  Steinmetz Tirs Apr 22, 2008 2:42 pm

Peter det er en barnd god ide:D
Kan du ikke bare sætte datoen så kan folk give dig besked så du ved hvor mange der skal bestilles bord til Very Happy
Steinmetz
Steinmetz

Antal indlæg : 71
Age : 33
Location : Tosse næs
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty ...

Indlæg  trinebrok Ons Apr 23, 2008 9:22 am

Jeg er også helt enig med Mette-måsen og Peter.
Self, smadrer vi ikke ting med vilje, og de fleste ved også, at hvis de smadre noget så skal de også selv betale for lortet.

Vivaldi lyder lækkert Very Happy
MEN hvis der er mange, som har planlagt at komme, så skal vi bestille i rigtig rigtig rigtig god tid, hvis vi vil sidde bare sådan nogenlunde ved siden af hinanden (: For så stort synes jeg heller ikke det der.

Men synes også, at vi skal finde ud af noget på Burn? Det ligger jo i Køge. Dejlig centralt og alle toge fører til Køge Very Happy
Altså der er ikke så mange +16 fester mere tror jeg, og har kigget, men kan ikke rigtig finde ud af, hvornår det er ;p
MEN DER ER OGSÅ LAKI! + 16 HVER LØRDAG!.
trinebrok
trinebrok

Antal indlæg : 56
Age : 34
Location : STEVNS !!
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty Super :d

Indlæg  Kimie ! <33 Ons Apr 23, 2008 12:40 pm

Ej perfekt ide (:

Det lyder helt herligt . jamen er vi ude i noget med det skal være lørdag eller fredag ? . for så er det jo bare at kigge efter nogle steder Razz

Og Burn tror jeg ikk vi er så klar på for under 16 års. eller jo måske, Det er bare sådan at de har valgt ikke at have så mange unge i nattelivet, så de har lavet om på tiderne til diskoteket 16+ så det nu hedder : 19-23 :S mærkeligt .

. Men nej folk ødelægger jo intet med vilje, og mon ikke også mange er blevet klogere ? , er det ikke lidt det man håber på ? Smile

.-<33 Dejlig plan Peter .

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty .

Indlæg  Pedebabz Ons Apr 23, 2008 3:54 pm

Boller fra koberg

Pedebabz

Antal indlæg : 52
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty ajn - ? _S

Indlæg  Kimie ! <33 Lør Apr 26, 2008 10:44 am

Minibrød fra hatting ! :O

Kimie ! <33
Subadmin
Subadmin

Antal indlæg : 119
Age : 34
Location : 100 % - Strøby Egede - Køge :P
Registration date : 08/12/07

Tilbage til toppen Go down

Arrangementsudvalg ! Empty Sv: Arrangementsudvalg !

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum